Hoera, terug aan het bord!

Beste jeugdleden,

Eindelijk mogen we weer schaken. Het bowlingcentrum mag weer open en we kunnen weer plaatsnemen achter de borden. De trainers hebben er weer zin in om jullie te trainen. We hopen dat jullie ook weer zin hebben om te schaken. Wanneer er genoeg animo is willen we zelfs in de zomervakantie doorgaan met trainen en schaken.

Op maandag 7 juni 2021 vanaf half zeven zijn jullie allemaal weer van harte welkom.

Uiteraard dienen we nog steeds de maatregelen te respecteren zoals overal. Dus thuisblijven bij gezondheidsklachten zoals hoesten, koorts etc. Ook het mondkapje is verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar, maar mag af als je een partij speelt. Ook houden we 1,5 meter afstand van elkaar.

Jullie zijn van harte welkom in het Bowling & Partycentrum Krimpenhof, Waardzicht 1.

Tot maandag 7 juni,

De jeugdleiding.